گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی گناباد گفت: عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی انسجام و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در سطح منطقه ای و بین المللی را نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ علی رجبی روز چهارشنبه در نشستی خبریدر آستانه هفته نیروی انتظامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح و ارتش در عملیات وعده صادق ۲ در اقدامی هدفمند به صورت قاطع پاسخ جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان را دادند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی تحت فرماندهی فرمانده کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح در راستای وظایف خود آماده دفاع از دستاوردهای میهن اسلامی هستند و به هر گونه تجاوز و تهدید دشمنان و ایادی آنها پاسخ قاطع می دهند و در عملیات وعده صادق ۲ وحدت و همدلی نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به تهدیدات دشمنان نشان داده شد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت: جاده گناباد به قاین یکی از جاده های حادثه خیز این شهرستان به شمار می رود و ۹۰ درصد از تصادفات جاده ای سالانه گناباد به طور متوسط در این جاده و به خصوص در بخشهایی از آن که دو طرفه است اتفاق می افتد.

رجبی با اشاره به پیگیری های مسوولان و نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برای اختصاص اعتبار اجرای طرح دوبانده سازی جاده گناباد به قاین، خواستار سرعت بخشی اجرای این طرح شد و آن را در کاهش سوانح جاده ای بسیار مهم دانست.

وی علت اصلی بخش اعظم آسیبهای اخلاقی را فضای مجازی دانست و ادامه داد: این مساله بنیان خانواده ها را مورد تهدید قرار می دهد.

هیچ کاهنده سرعتی در معابر عمومی گناباد استاندارد نیست

فرمانده انتظامی گناباد گفت: همه کاهنده های سرعت موجود در معابر عمومی این شهرستان غیر استاندارد است و در نصب آنها از موازین استاندارد استفاده نشده است که این مساله مشکلات زیادی برای تردد وسایل نقلیه ایجاد کرده است.

رجبی افزود:شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری پلیس هوشمند، مردم قانون مدار است و پلیس همواره در کنار مردم است و در اجرای وظایف خود هیج زمانی از تعامل و مشارکت مردمی غافل نمی شود و فرماندهی انتظامی گناباد در انجام ماموریتهای خود به این مساله توجه خاص دارد.

وی علمی و هوشمندسازی ماموریتهای پلیسی را از دیگر اهداف فرماندهی انتظامی گناباد برشمرد و گفت: این مساله لازمه موفقیت فعالیتهای این بخش به شمار می رود.

فرمانده انتظامی گناباد برگزاری پیاده روی خانوادگی، صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی، قدردانی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری سه همایش علمی طلایه داران ترافیک، پلیس هوشمند مردم قانون مدار و پلیس و اصناف، برپایی یادواره شهدا و غبارروبی مزار شهدا را مهمترین برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان گناباد دانست.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.