کنگاور- ایرنا- مردم شهرستان کنگاور از توابع استان کرمانشاه عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصر الله با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در میدان سردار سلیمانی این شهر تجمع کرده و از اقدام غرورآفرین نیروهای مسلح در عملیات وعده ۲ صادق قدردانی و حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور در این آئین گفت: ساختار مستحکم حزب الله لبنان به گونه‌ای است که با شهادت شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب الله لطمه و آسیب جبران ناپذیر نمی‌بیند.

حجت‌الاسلام علی کماسی افزود: جایگاه رهبری و فرماندهان در حزب الله لبنان ترمیم و بازسازی خواهد شد؛ حزب الله لبنان با پشتیبانی جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان باید با قوت و عزت این راه را ادامه دهد و در برابر دشمنان بشریت و صهیونیست‌های کودک کش، استقامت کند و در مسیر حق پابرجا و استوار باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از سید حسن نصرالله واهمه داشت، تصریح کرد: این ترس از شجاعت، صلابت، درایت و فرماندهی باهوش و با اقتدار بالای شهید مقاومت نشات می‌گرفت زیرا در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ در جنگ ۳۳ روزه، حزب الله لبنان نشان داد دارای رهبری نیرومند و نیروهایی کارآمد و قدرت دفاعی بالا است.

وی یادآور شد: راه شهید سید حسن نصرالله را با اقتدا به سبک او و پیروی از مکتب او باید ادامه دهیم.

کماسی ادامه داد: عناصر مکتب این شهید عزیز، شجاعت، غیرت، عزت، صلابت، استقامت و دفاع از مظلومان و بی باک بودن در راه بذل جان و دلاوری در پشتیبانی از بی‌پناهان است.

وی تصریح کرد: اگر عناصر شخصیتی و شاخص‌های مکتب آن شهید سرافراز را در نظر گرفته و در زندگی خود شاخص قرار دهیم می‌توانیم راه پرافتخار او را تداوم بخشیم.

به گزارش ایرنا،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.