بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: عملیات وعده صادق ۲ هیمنه دشمنان اسلام را فروریخت و سبب شد تا روحیه جبهه مقاومت بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران پس از موشک باران اسرائیل به وسیله سپاه ایران و پس از تهدیدهای دشمن، پیامی برای جبهه مقاومت و تمام دنیا دارد و آن توخالی بودن تهدیدهای نتانیاهو و استکبار است.

امام جمعه بجنورد، حضور مقام معظم رهبری در میان نمازگزاران جمعه را پیام آور فروریختن ترس و وحشت از دشمن عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه پایتخت حاضر شدند تا سربازانش در میدان جنگ محکم تر بمانند و قوی تر بجنگند.

وی افزود: امروز برخی از کشورهای دنیا از جمله آمریکا، انگیس و اسرائیل از بازدارنده بودن و ترس از حمله به خود سخن می گویند اما باید بگوییم که بازدارندگی در میدان ایجاد می شود نه در دیپلماسی.

وی تصریح کرد: در برابر استکبار باید در میدان ایستاد و محکم مبارزه کرد، توصیه های بین المللی و کنوانسیون های حقوق بشر نمی تواند جلوی این استکبار بایستد تنها موشک می تواند اینها را متوقف کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: گرچه دیپلماسی مهم است اما برای این دشمن نسل برانداز، فایده ندارد بر این اساس باید با زبان موشک با آنان حرف زد.

وی با اشاره به پاسخ سپاه ایران و موشک باران اسرائیل به وسیله ایران گفت: عملیات وعده صادق ۲ موفقیت آمیز بود و به اذعان رسانه های دنیا بیش از ۹۰ درصد از شلیک ها به هدف خورد این حمله، خسارت های زیادی به رژیم غاصب وارد کرد و نشان داد آمریکا شکست پذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: کار به جایی رسید که آمریکا چند بار برای نظام ایران پیام داد که پایگاه های ما را نزنید ما قصد اقدام علیه ایران نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین نوری با اشاره به روز نیروی انتظامی گفت: فراجا در ایران، مکتبی ترین نیروی انتظامی است و پلیس ایران مردمی ترین پلیس است.