امام جمعه بجنورد: رییس‌جمهور به خوبی از جبهه مقاومت دفاع کرد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: رییس جمهور همواره از جبهه مقاومت اعلام حمایت کرده است و در سازمان ملل نیز به خوبی از مظلومیت مردم فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی سخن گفت.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در خصوص سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان سخنان بسیار خوبی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین داشتند و قدردان این اقدام هستیم.

وی افزود: دکتر پزشکیان بارها حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کرده اند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه ایران خواستار صلح در جهان است، گفت: همان گونه که رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد، جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی با مردم آمریکا و یا دیگر ملت ها ندارد بلکه مخالف زوگویی قدرت های جهانی است.

امام بجنورد بجنورد تصریح کرد: در واقع جمهوری اسلامی ایران مخالف ظالم است و در برابر زورگویان مقاومت می کند.

امام جمعه بجنورد: رییس‌جمهور به خوبی از جبهه مقاومت دفاع کرد

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: دکتر پزشکیان همانند بسیاری از مسوولان عالی نظام جمهوری اسلامی در این سخنرانی گفت که ما با مردم جهان مشکلی نداریم بلکه مخالف اقدامات زورگویانه هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: اکنون نیز بسیاری از دانشجویان آمریکایی در کنار مردم ایران ایستاده اند و علیه جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان شعار می دهند.

به گزارش ایرنا، هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از بعداز ظهر سه‌شنبه (سوم مهرماه) به صورت رسمی در نیویورک آغاز به‌ کار کرد و با حضور سران کشورهای جهان در حال برگزاری است.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران یکم مهر ماه به‌ منظور حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد و روز سه‌شنبه سوم مهر در سخنرانی خود دیدگاه‌های ملت ایران را تبیین کرد.

سخنرانی در اجلاس جانبیِ مجمع عمومی به‌نام «سران برای آینده»، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا، گفت‌وگو با رهبران ادیان الهی، نشست با مدیران رسانه‌ها، اندیشکده‌ها و دیگر دیدارهای دوجانبه با برخی سران کشورهای اروپایی، آسیایی و جهان اسلام از جمله برنامه‌های احتمالی رئیس‌جمهور کشورمان بود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha