کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه این هفته و در شرایط حساس کنونی نشان داد که قدرت برتر منطقه کیست و لرزه بر تن دشمنان افکند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی ‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبری پیام واضحی به همه جهان مخابره کرد، اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان در منطقه جرات بیرون آمدن از پناهگاه‌های خود ندارند، حضور آیت الله سید علی خامنه‌ای در نماز جمعه، اقتدار ایران و ایرانی را به رخ کشید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدایت داهیانه امت اسلامی، زمینه ساز یک پیروزی بزرگتر از جنگ ۳۳ روزه است که به زودی همگان شاهد آن خواهیم بود.

امام جمعه کیش به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز اشاره کرد و افزود: شهادت این فرمانده مقاومت، شروع پیروزی‌های بزرگ و زمینه ساز نابودی کامل رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: امید است به زودی شاهد قطع دست استکبار جهانی از منطقه غرب آسیا و برقراری صلح و آرامش در منطقه باشیم.

وی سید حسن نصرالله را محبوب جریان مقاومت و تمامی مردم آزاده جهان دانست و اضافه کرد: هرچند فقدان این عالم عامل و مجاهد خسارتی بزرگ محسوب می شود که قابل جبران نیست، اما در استمرار حرکت مقاومت قطع یقین خللی پیش نخواهد آمد.

امام جمعه کیش اضافه کرد: مقاومت و مجاهدان حزب الله با استعانت از خون فرماندهان و مجاهدان و رهبران شهید خود و با توکل بر خدا و ایمان قوی، راه دبیر کل شهید خود را با قوت ادامه خواهند داد.