تهران- ایرنا- یک افسر میدانی در اتاق عملیات حزب الله لبنان گفت که تصاویر گرفته شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان ۲۰ کشته و زخمی روی دست ارتش این رژیم گذاشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، یک افسر میدانی در اتاق عملیات حزب الله با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر نفوذ به منطقه مرزی جنوب لبنان اعلام کرد: تصاویری که ارتش رژیم صهیونیستی از نظامیانش در نزدیکی منازلی در یک روستای مرزی در جنوب لبنان منتشر کرد، در یک محدوده جغرافیایی گرفته شده که تنها ده ها متر با سرزمین های اشغالی فاصله دارد زیرا همانطور که همه اطلاع دارند برخی مردم جنوب لبنان خانه های خود را چسبیده به مرز ساخته اند.

این افسر حزب الله در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر بحران زده رژیم صهیونیستی به این تصاویر نیاز مبرم دارد و بهای آن ها کشته و یا زخمی شدن بیش از ۲۰ نیروی نخبه این رژیم در درگیری با رزمندگان حزب الله بود. این تلفات باعث شد که افسر نظامی صهیونیست درباره آن پنهان کاری کرده و اطلاعات درباره آن را بایکوت کند.

وی تاکید کرد: نیروهای نخبه ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه بعد از حملات هوایی و توپخانه ای تلاش داشتند که در ۲ محور مارون الراس و یارون که در خط مقدم جبهه ها قرار دارند پیشروی کنند اما زمانی که به کمین های از پیش ساخته شده حزب الله رسیدند، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان چند بمب را که قبلا کار گذاشته بودند، منفجر کردند و سپس با سلاح سبک و نیمه سنگین و شلیک راکت با آن ها درگیر شدند.

این افسر حزب الله تاکید کرد: درگیری با نیروهای اشغالگر از فاصله بسیار کم و حتی مسافت صفر انجام و منجر به کشته و زخمی شدن نظامیان صهیونیست شد و این نظامیان در نهایت با ایجاد پوشش توپخانه ای از داخل سرزمین های اشغالی توانستند به مواضع خود عقب نشینی کنند.

وی گفت که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تحرکات نظامیان دشمن در خط مقدم را زیر نظر دارند و نظامیان دشمن را در پایگاه و پادگان های خود تعقیب و با راکت و موشک هدف قرار می دهند.

رژیم صهیونیستی طی دو روز اخیر با پخش تصاویری از نظامیان خود مدعی شد که آنها توانسته اند به برخی نواحی در شهرک های مرزی جنوب لبنان یورش برده و آنجا را اشغال کنند. رژیم صهیونیستی در جریان نبردهای سنگین روزهای اخیر در جنوب لبنان متحمل تلفات سنگین شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه به عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.