تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

تهران- ایرنا- معاون توانمندسازی مرکز توسعه کارآفرینی،اشتغال و توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور از بازگشایی سامانه دانشجویی برای ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، آرزو ذکایی فر روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: بررسی روزانه سامانه دانشجویی توسط مددکاران برای ثبت نام و بارگذاری صحیح مدارک و مستندات لازم توسط دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به دلیل زمان فرایند رسیدگی توسط بهزیستی شهرستان، استان و ستاد بهزیستی کشور تاریخ مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی افزود: نکته حائز اهمیت اینکه در ثبت نام های قبلی برخی افراد واجد شرایط به نحو درستی از زمان بازگشایی سامانه و بارگذاری مدارک و بعد از آن رفع نواقص احتمالی مطلع نمی شدند که تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی از طریق ادارات بهزیستی استان ها صورت گرفته است.

ذکایی فر گفت: در حال حاضر حدود ۱۸ هزار دانشجو اعم از افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار و فرزندان ایشان، فرزندان سازمان و دیگر مددجویان در دانشگاه های دولتی و غیردولتی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند که از کمک هزینه شهریه دانشجویی بر حسب دهک درآمدی، مقطع تحصیلی و دیگر مزایا بهره مند می‌شوند.