تهران- ایرنا- مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا جهاددانشگاهی پس از اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آماده پذیرش بیماران خارجی است.

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهیـ ابن سینا، مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر این مجموعه، با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واحد بیماران بین‌الملل را به طور رسمی راه‌اندازی کرد.

مدیر مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا جهاددانشگاهی توضیح داد: برای اخذ مجوز واحد بیماران بین‌الملل از وزارت بهداشت، تمام مراحل استاندارد و مقررات مربوطه را با دقت انجام دادیم و موفق شدیم با رعایت تمام شاخص‌های مورد نیاز، امتیاز بالایی کسب کنیم. این مجوز به ما امکان می‌دهد خدمات درمانی خود را با استانداردهای بین‌المللی به بیماران نابارور از سراسر جهان ارائه دهیم.

علی صادقی‌تبار افزود: با توجه به این مجوز، بیماران بین‌الملل می‌توانند با اعتماد کامل به کیفیت خدمات مرکز ابن‌سینا، از تمام امکانات و خدمات درمانی با استانداردهای جهانی بهره‌مند شوند. تعرفه‌های خدمات درمانی ما به صورت شفاف روی سایت مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا منتشر شده است و بیماران می‌توانند با اطمینان خاطر به این مرکز مراجعه کنند.

وی همچنین به تأثیر این مجوز بر ارتقای جایگاه کشور در حوزه درمان‌های فوق تخصصی ناباروری اشاره کرد و گفت: دریافت این مجوز نه‌تنها به ما کمک می‌کند به عنوان یک مقصد معتبر درمانی در سطح بین‌المللی شناخته شویم، بلکه باعث جذب بیماران بین‌المللی و تقویت صنعت گردشگری درمانی کشور می‌شود. این موضوع به رشد اقتصادی کشور و معرفی ظرفیت‌های درمانی و پزشکی ایران به جهانیان کمک خواهد کرد.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تأکید کرد: گرفتن این مجوز به ما این امکان را می‌دهد که با ارتقای کیفیت خدمات و معرفی تخصص‌های خود به سطح بین‌المللی، به یکی از قطب‌های درمان ناباروری در جهان تبدیل شویم.

وی ابراز امیدواری کرد این مرکز با برنامه‌ریزی‌های دقیق و ارائه خدمات با کیفیت، در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین شرایط، درمان‌های تخصصی خود را به بیماران بین‌الملل ارائه و سهم خود را در ارتقای جایگاه کشور در حوزه پزشکی و درمان‌های تخصصی افزایش دهد.