تهران - ایرنا - فرمانده سابق پدافند هوایی رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم هشدار داد که از درگیری مستقیم با ایران بپرهیزند زیرا به نفع اسرائیل نیست.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرتیپ ذخیره «ران کوخاف» فرمانده سابق سامانه پدافند هوایی رژیم اسرائیل در گفت و گو با روزنامه صهیونیستی «والا» گفت که وارد شدن به جنگ فرسایشی با ایران به نفع اسرائیل نیست.

وی افزود: ایران دارای یک سامانه موشکی بزرگ با برد بلند است.

فرمانده سابق سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: به رغم کارآمدی سامانه پدافند هوایی اسرائیل، این سامانه دارای نواقصی است و کامل نیست.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در عملیات «وعده صادق ۲» پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی و تصاویر ماهواره ای منتشر شده از محل مورد هدف موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خسارت‌های زیادی به پایگاه هوایی «نواتیم» واقع در صحرای النقب در نتیجه عملیات موشکی ایران وارد شد.

براساس گمانه زنی برخی از رسانه های رژیم صهیونیستی از تصاویر ماهواره ای منتشر شده، تعدادی از جنگنده های رژیم صهیونیستی از جمله اف ۳۵ در عملیات «وعده صادق ۲» آسیب دیده اند اما ارتش رژیم صهیونیستی دیروز ادعا کرد که در پاسخ موشکی ایران، آسیبی به جنگنده های این رژیم وارد نشده است.