خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: اوج همبستگی ملت با امت در جمعه نصر رقم خورد و دشمنان اهداف خود را نقش برآب دیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز یکشنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار کرد: سید حسن نصرالله شخصیتی در تراز شخصیت های اسلامی معاصر بود و در مبارزه با نظام سلطه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه نظام سلطه نظم جهانی را برهم زده است ادامه داد: شهادت در این مسیر راه را هموار می‌کند و بر قوت و استحکام حزب‌الله می‌افزاید.

وی افزود: نمازجمعه مظهر عزم ملی است چراکه با اقامه آن اهداف دشمن برهم خواهد خورد و موجب توسعه و اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود بنابراین حضور کارکنان دستگاه ها، مسوولان و پرسنل ادارات در برگزاری این فریضه الهی ضروری است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره های شهدای لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با جریان سازی، اقدام هنرمندانه و نوآوری رسانه‌ای ایجاد می‌شود که همدلی، پای کار بودن و عزم همگانی در این راستا ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: باید تلاش شود تا حضور در صحنه های مختلف که روحیه شجاعت و فداکاری را جلوه می‌دهد افزایش یابد.