بغداد - ایرنا - رئیس جامعه علمای بغداد، گفت که با ریشه کنی غده سرطانی اسراییل در منطقه و پیروزی جبهه مقاومت بر این رژیم غاصب، نقشه منطقه غرب آسیا تغییر می کند.

«سید جاسم الجزائری» روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، خاطر نشان ساخت که ما ایمان راسخ به پیروزی پیدا کرده ایم و نشانه های این پیروزی در افق پدیدار شده است.

این شخصیت جهادی و علمایی عراق ادامه داد که تانک های رژیم صهیونیستی تا به امروز نتوانسته اند حتی یک متر در خاک جنوب لبنان پیشروی کنند و این نشان دهنده صلابت ایمان و قدرت مردان مقاومت در لبنان است.

به گفته وی، مقاومت لبنان تاکنون از پیشروی زمینی رژیم صهیونیستی جلوگیری کرده و همین امر ایمان ما را به پیروزی قطعی کرده است.

خبرنگار ایرنا درباره خطبه جمعه گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی از سید جاسم جزائری سوال کرد و او گفت که انتخاب حضرت امام خامنه ای از واژه «برادر» در حق سید مقاومت، جایگاه و مکانت والای سید شهید «حسن نصرالله» را نزد رهبر معظم انقلاب نشان داد.

وی ادامه داد: همان طور که آیت الله خامنه ای تاکید داشتند پروژه مقاومت در لبنان در شخص سید حسن نصرالله محصور نشده است بلکه او شخصی بود که در موفقیت این پروژه سهیم بود و ارکان آن را در نسل فعلی و نسل های آینده تثبیت کرد.

به گفته وی، معظم له به یک نقطه مهمی خطبه جمعه پیروزی اشاره داشتند اینکه رژیم صهیونیستی هرچه هم استبداد ورزد در نهایت بازنده است و وعده صادق ۲ جمهوری اسلامی ایران، استبداد و غرور بنیامین نتانیاهو جنایتکار رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

سید الجزائری گفت که نتانیاهو ادعا می کرد که می تواند هر نقطه در غرب آسیا را بمباران کند و تلاش می کرد نقشه غرب آسیا را تغییر دهد اما اینک ثابت شد که نقشه غرب آسیا با پیروزی بر رژیم صهیونیستی و ریشه کنی این غده سرطانی تغییر خواهد کرد.