شهریار - ایرنا - فرماندار ویژه شهریار گفت: امنیت، آسایش، عزت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا و رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، هاشم امامی رئیس دادگستری، مهدی محمدی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب، مداحی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار با سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفت وگو کردند.

فرماندار شهریار با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای حفظ و تأمین امنیت مردم، جان خود را در طبق اخلاص قرار می‌دهند و بی‌ منت و ایثارگرانه برای مردم جانفشانی می‌کنند و گواه این ادعا تقدیم چند هزار شهدای والامقام در دفاع از این آب و خاک است.

در ادامه فرماندار شهرستان شهریار با اهدا لوح سپاس از زحمات و خدمات فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار تشکر کرد.

دیدار فرماندار شهرستان شهریار با رییس پلیس راهور غرب استان تهران

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان ویژه شهریار همچنین با ایوب وشنی زرگران رئیس پلیس غرب استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات پلیس راهور در غرب استان تهران و شهرستان شهریار گفت: راهنمایی و رانندگی به عنوان مجری قانون در کنترل تردد و ترافیک شهری و برقرای نظم و آرامش نقش بسزایی دارد.

در ادامه هر دو طرف به علل شکل گیری تصادفات جاده ای و عوامل پیشگیری از آن، برخورد با تخلفات حادثه ساز و سایر مسائل ، به بحث و گفت وگو پرداخته و نقطه نظرات خویش را بیان کردند.