فرماندار شهریار: امنیت و اقتدار ایران مرهون  رشادت‌ نیروهای نظامی و انتظامی است

شهریار - ایرنا - فرماندار ویژه شهریار گفت: امنیت، آسایش، عزت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا و رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، هاشم امامی رئیس دادگستری، مهدی محمدی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب، مداحی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار با سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفت وگو کردند.

فرماندار شهریار با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای حفظ و تأمین امنیت مردم، جان خود را در طبق اخلاص قرار می‌دهند و بی‌ منت و ایثارگرانه برای مردم جانفشانی می‌کنند و گواه این ادعا تقدیم چند هزار شهدای والامقام در دفاع از این آب و خاک است.

در ادامه فرماندار شهرستان شهریار با اهدا لوح سپاس از زحمات و خدمات فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار تشکر کرد.

دیدار فرماندار شهرستان شهریار با رییس پلیس راهور غرب استان تهران

فرماندار شهریار: امنیت و اقتدار ایران مرهون  رشادت‌ نیروهای نظامی و انتظامی است

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان ویژه شهریار همچنین با ایوب وشنی زرگران رئیس پلیس غرب استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات پلیس راهور در غرب استان تهران و شهرستان شهریار گفت: راهنمایی و رانندگی به عنوان مجری قانون در کنترل تردد و ترافیک شهری و برقرای نظم و آرامش نقش بسزایی دارد.

در ادامه هر دو طرف به علل شکل گیری تصادفات جاده ای و عوامل پیشگیری از آن، برخورد با تخلفات حادثه ساز و سایر مسائل ، به بحث و گفت وگو پرداخته و نقطه نظرات خویش را بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha