تهران- ایرنا- پژوهشگران بازدید کننده از بخش شبکه آزمایشگاهی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نانو (۱۳ تا ۱۶ آبان)، اعتبار هدیه برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه علمی ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه نانوفناوری در پانزدهمین دوره همچون دوره‌های گذشته، میزبان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و سایر مجموعه های فعال عضو این شبکه است. شبکه آزمایشگاهی در طول برگزاری نمایشگاه فناوری نانو و در ضلع شرقی طبقه دوم خلیج فارس با همراهی ۱۳ آزمایشگاه عضو شبکه حضور دارد و توانمندی ها و حمایت های خود را معرفی می‌کند.

شبکه آزمایشگاهی، مشابه سال گذشته هدیه ویژه‌ای را برای پژوهشگران، دانشگاهیان و فعالان فناور و سایر علاقمندانی که در پانزدهمین نمایشگاه نانو از غرفه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بازدید کنند در نظر گرفته است.

پژوهشگران و شرکت های بازدید کننده (حقیقی و حقوقی) از غرفه شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی نانو، اعتبار هدیه پنج میلیون ریالی برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی دریافت می کنند و تا هفدهم آبان ماه برای فعال سازی کد تخفیف در باشگاه مشتریان فرصت دارند و پس از ثبت کد، می توانند تا پایان فصل پاییز از این تخفیف استفاده کنند. مراکز عضو شبکه با رزرو غرفه در این نمایشگاه می توانند با ارسال درخواست حمایت پشتیبانی از طریق کارتابل آزمایشگاه، بخشی از هزینه اجاره غرفه را از شبکه دریافت کنند.

شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه سال جاری در غرفه‌ خود به همراه سه کارگزار حضور خواهد داشت که هر کارگزار میز کار ویژه‌ای در غرفه شبکه دارد تا به معرفی خدمات خود بپردازد. همچنین در نمایشگاه نانو میزبان انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری بین مراکز عضو این شبکه است. جزئیات مربوط به این تفاهم‌نامه‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی همچنین انعکاس برنامه‌ها و اخبار مراکز حاضر در نمایشگاه امسال را با هدف معرفی توانمندی‌های این مجموعه‌ها در برنامه خود دارد.

در نمایشگاه فناوری نانو سال گذشته، حدود هزار پژوهشگر کارت اعتباری سه میلیون ریالی را دریافت کرده و طرح تخفیف مربوطه را در باشگاه مشتریان خود فعال و از این تعداد، بیش از ۷۰۰ نفر با مراجعه به آزمایشگاه‌های عضو شبکه از اعتبار خدمات آزمایشگاهی استفاده کردند.

پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو، ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.