تخصیص پژوهانه خدمات آزمایشگاهی به برترین پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی نانو

تهران- ایرنا- ۱۵ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بر اساس عملکرد خوب آزمایشگاه نانوی مستقر در آن‌ها برنده پژوهانه استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای پیشبرد پروژه‌های تحقیقاتی دانش‌آموزی مرکز خود شدند.

به گزارش گروه علمی ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این جایزه از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به مدیران این پژوهش‌سراها اهدا شد. بر اساس بررسی باشگاه نانو از گزارش‌های ارسالی آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی نانو از فعالیت و عملکردشان در سال ۱۴۰۲، ۱۵ آزمایشگاه توانستند با کسب برترین امتیازها به عنوان برترین آزمایشگاه نانو معرفی شوند.

باشگاه نانو طبق برنامه هرساله، عملکرد این آزمایشگاه‌ها را ارزیابی و از فعال‌ترین آن‌ها تقدیر می‌کند.

تقدیر از فعالان عرصه پژوهش و فعالیت‌های آزمایشگاهی نانو توسط باشگاه نانو به منظور ترغیب مراکز برای ایجاد علاقه و کمک به توسعه بستری برای رشد آموزش‌های پژوهش محور و رشد علمی و فنی دانش‌آموزان در سطح کشور است.

پیش از این از مدیران و کارشناسان مراکز برتر در مراسم اختتامیه پانزدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی قدردانی شد.

پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی پرفسور نظامی از فارس، آذربایجان از تبریز، ناحیه 1 کرمانشاه از کرمانشاه، شهید فخری زاده از آذربایجان شرقی، جابراین حیان از قزوین، پروفسور حسابی از قم، فارابی از خوزستان، امام خمینی (ره) از کردستان، بناب آذربایجان شرقی، احمدرضا احدی از همدان، رازی و زکریا از فارس، استادبابا صفری از اردبیل، پروفسور شمسی پور از کرمانشاه، شهید اصغر قاسمی و ولایت از هرمزگان پژوهش‌سراهایی بودند که تقدیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha