ملارد- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: متهم فراری سابقه دار با چندین فقره تیراندازی منجر به جرح دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"کیانوش نورمحمدی" روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور یک متهم فراری سابقه دار با چند فقره تیراندازی منجر به جرح در اطراف منطقه سرآسیاب ،بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی مخفیگاه متهم در سراسیاب ملارد شده که با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی به محل اعزام و متهم را که قصد فرار داشته دستگیر کردند.

سرهنگ نورمحمدی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح گرم و ۳ تیغه خشاب به همراه ۲۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در پرونده خود را داشت، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انهدام باند ۱۰نفره شرکت هرمی در شهرستان ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان ملارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ"کیانوش نورمحمدی" افزود: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و ماموران پلیس محل فعالیت اعضای این باند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۰نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

دستگیری اراذلِ سطحِ یک در اسلامشهر

به گزارش پلیس غرب استان تهران ، به دنبال انتشار فیلمی مرتبط با عرض اندامِ یکی از اراذل سطح یکِ ساکنِ اسلامشهر در فضای مجازی؛ بررسی موضوع به قید فوریت در دستور کار پلیس شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

این فرد که دارای چندین فقره سابقه شرارت، درگیری و اخلال در نظم عمومی و زندان می باشد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی دلالت داده شد.

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.