قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آغاز عملیات تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه قزوین - زنجان خبر داد.

جواد حق‌لطفی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان قزوین، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا و همچنین تشکر و قدردانی از تلاش‌ شبانه‌روزی پلیس در سطح استان، گزارشی از فعالیت‌های جاری این اداره کل ارایه کرد و افزود: عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قزوین - زنجان به مسافت ۱۵کیلومتر آغاز شده و طی ۲ سال آینده نیز در سطح ۸۰ کیلومتر ادامه پیدا می کند.

وی اضافه کرد: عملیات روکش آسفالت این آزادراه، مطالبه به حق بسیاری از مردم استان و مسافران بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، با هدف افزایش سطح رضایت مردم و رانندگان و همچنین ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این دیدار، همکاری بین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با نیروی انتظامی را مثبت و موثر ارزیابی کرد و گفت: موضوع کاهش سوانح رانندگی و برخورد با عبور بارهای غیرمجاز یکی از مهمترین موضوع مشترک همکاری بین دستگاه انتظامی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جهت ارتقای ایمنی جاده‌ها و حفاظت از جان و مال مردم است که باید با برنامه ریزی مدون و پیگیری مستمر آن را محقق کرد.