تهران- ایرنا- کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن تبریک عملیات استشهادی در شهر «الخضیرة» واقع در شمال تل‌آویو، آن را پاسخی طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطین، کمیته‌های مقاومت فلسطین عملیات استشهادی در شهر «الخضیره» را که به کشته شدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن ۷ نفر دیگر منجر شد، تبریک گفت.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که این عملیات پاسخ طبیعی به جنایت‌ها و کشتارها در فلسطین و لبنان و پیام روشنی از سوی قهرمانان فلسطین به رژیم صهیونیستی و حامیان آن با این مضمون است که نبرد طوفان الأقصی تا پایان تجاوزگری‌های این رژیم، ادامه دارد.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین آمده است: عملیات الخضیره تأکیدی دوباره بر شکست تمامی تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی و شکنندگی نظام امنیتی و نظامی این رژیم در مقابله با مبارزان و جوانان آزاده ماست؛ جوانانی که برای دسترسی به هر مکانی که می‌خواهند، آزاد هستند.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز از عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد در شهر الخضیره در منطقه شمال تل آویو در سرزمین های اشغالی خبر دادند و گفتند که در جریان این عملیات ۲ صهیونیست کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس چهارشنبه شب در پیامی به رژیم صهیونیستی درباره انجام عملیات‌های شهادت طلبانه در فلسطین اشغالی هشدار داده بود.

گردان‌های القسام در پیامی ویدئویی ضمن اشاره به برخی عملیات‌های شهادت طلبانه سال‌های اخیر در اراضی اشغالی، خطاب به اشغالگران اسرائیلی هشدار داد: طوفان شهادت‌طلبان شما را غرق خواهد کرد.