۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85623120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شلیک بیش از ۲۰۰ راکت حزب‌الله به جولان و فلسطین اشغالی + فیلم

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از ۲۰۰ فروند راکت به مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی از جمله صفد و الجلیل و جولان اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، منابع صهیونیستی گزارش دادند که حزب‌الله ۲۰۰ راکت به شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی شلیک کرد.

بر اساس این گزارش، منطقه الجلیل و جنوب جولان اشغالی و اصبع الجلیل و شهر اشغالی صفد در فلسطین اشغالی شاهد بیشترین حملات راکتی حزب‌الله بوده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از اصابت راکت حزب‌الله به یک ساختمان در شهر صفد خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که بر اثر اصابت یک راکت به شهر صفد یک نفر زخمی شد.

یک منبع نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی این حملات موشکی حزب‌الله به صفد را شدیدترین حملات از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه دانست.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که آژیرهای خطر در «نتیو هاسارا» و «یاد مرخادی» در حومه نوار غزه و «المطله» و «مسکافعام» در بخش شرقی مرز لبنان و فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha