تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۳ تهران از احداث ۳۹ طرح خدمات شهری در طرح الگوی خدمت این منطقه خبر داد و گفت: این طرح‌ها در ۶ ماه اول سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

امیرمحمد نوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین فعالیت‌های خدمات شهری در اجرای پروژه محورهای چهارگانه طرح الگوی خدمت در محدوده منطقه ۱۳ تهران دارای پیشرفت ۱۰۰ درصدی است.

وی درباره تکمیل و آماده‌سازی ۱۰۰ درصدی پروژه‌های شهری طرح الگوی خدمت مرتبط با حوزه خدمات شهری ادامه داد: از مجموع پروژه پیش‌بینی شده برای این طرح در حوزه‌های خدمات شهری و محیط زیست، تعداد ۳۹ طرح در خیابان‌های سی‌متری نیروی هوایی، صفا، پنجم نیروی هوایی و امامت به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران تاکید کرد: در حوزه خدمات شهری این طرح‌ها شامل پروژه‌های زیباسازی میادین و معابر شهری، بهسازی و ایمن‌سازی بوستان‌ها در معابر طراحی شده است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه این پروژه‌ها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تلاش معاونت‌ها در پیشبرد پروژه‌های طرح الگوی خدمت اظهار کرد: در واقع با همه توان سعی می‌شود وضعیت خدمات شهری را در این محورها بهبود بخشیده شود و آن را به الگوی مطلوب برای خدمت‌رسانی به شهروندان شهر تهران تبدیل کنیم.

به گزارش ایرنا، منطقه ۱۳ در شرق تهران از شمال به خیابان دماوند، از شرق به بزرگراه یاسینی، از جنوب به خیابان پیروزی و از غرب به خیابان هفده شهریور محدود می‌شود.

این منطقه واقع شده در منتهی‌الیه بخش شرقی شهر تهران با مناطقی دیگر همسایه است؛ از شمال به مناطق منطقه چهار، منطقه هشت و منطقه هفت، از غرب به منطقه ۱۲، از جنوب به منطقه ۱۴ و از شرق به بزرگراه اسبدوانی و سرخه حصار محدود شده است.