شهریار - ایرنا - همزمان با روزهای گرامیداشت روستا و عشایر، چند طرح عمرانی و خدماتی در روستای دهشاد بالا از توابع شهرستان شهریار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در این آیین علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام سرافراز امام جمعه باغستان، خضری بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین، طرح های عمرانی و خدماتی در روستای دهشاد بالا از توابع بخش مرکزی شهرستان شهریار حضور داشتند.

افتتاح بوستان گلسار در روستای دهشاد بالا شهریار

یکی از این طرح‌ها، بوستان گلسار بود که با هدف بالابردن سرانه تفریحی در روستا و ایجاد فضایی مناسب برای تفریح و ورزش نوجوانان، جوانان و خانواده ها با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۵۰۰متر مربع ساخته شد و شامل امکاناتی از جمله زمین بازی کودکان و فضای سبز است.

آغاز ساخت خانه عالم

همچنین امروز ساخت خانه عالم روستای دهشاد بالا در زمینی به مساحت ۱۶۱ متر مربع آغاز شد.

فرماندار شهریار در این مراسم اظهار امیدواری کرد: با تداوم حمایت های مسئولین و یاری خیّرین، مشکل کمبود خانه عالم روستاهای شهرستان برطرف شود.

دیدار با جانبازان روستای دهشاد بالا

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت روز ملی روستاییان و عشایر، فرماندار شهریار به همراه جمعی از مسئولین، با مجید کرامتی و حسن شریفی از جانبازان دوران دفاع مقدس‌ روستای دهشاد بالا دیدار کرده و به پاس یک عمر صبوری و رشادت از آنان تجلیل کردند.

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای روستای دهشاد بالا

پروژه بهسازی زمین‌ چمن مصنوعی روستای دهشاد بالا در راستای توسعه اماکن و فضاهای ورزشی روستایی، به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال با حضور مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

برگزاری جشنواره غذای محلی در روستای دهشاد بالا

این جشنواره به همت امور بانوان بخشداری مرکزی، دهیاری و شورای روستای دهشاد بالا و به هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج و تبادل فرهنگ و آداب و رسوم سنتی، ارائه و معرفی غذاهای سالم و سنتی و اصلاح رژیم غذایی برای افراد جامعه و دوری از فست‌فودها برپا شد.

در پایان و پس از داوری به افراد برگزیده جوایزی اهدا شد.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.