شهریار - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف یک انبار اسباب بازی و چینی آلات قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در نصیرشهر رباط کریم خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق شده که با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در عملیاتی، موفق به دستگیری مالک کالاهای قاچاق می شوند.

سردار کرمی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از انبار یک هزار و ۱۵۲عدد لیوان شیشه ای و ۴هزار و ۵۰۰عدد انواع اسباب بازی خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۰میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جمع آوری ۱۰۵ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در ملارد

سرهنگ"کیانوش نورمحمدی" در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

قدردانی سردار"عزیزی"از فرماندهان وکارکنان انتظامی غرب استان تهران

فرمانده انتظامی استان از تلاش های فرماندهان و کارکنان انتظامی در اجرای مطلوب برنامه های هفته انتظامی سال جاری قدردانی کرد.
سردار"کیومرث عزیزی" با اشاره به تلاش موثر و شبانه روزی فرماندهان و کارکنان انتظامی در جهت اجرای مطلوب برنامه های اجرائی هفته انتظامی سال جاری و تعامل موثر با سازمان ها و نهادهای دولتی، اظهارداشت: هفته انتظامی فرصت خوبی بر معرفی دستاوردها، اقدامات و توفیقات پلیس به شهروندان بود که با تلاش جهادی فرماندهان و کارکنان انتظامی این امر مهم، با هدف آگاهسازی عمومی شهروندان و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس محقق شد.

موفقیت ماموریت های ما در فرماندهی انتظامی،دررضایتمندی الهی و مردم است و رضایت مردم به عنوان صاحبان نظم و امنیت می تواند نقش مهمی در افزایش منزلت و مقبولیت این سازمان خدمتگزار در جامعه باشد.

سردار عزیزی با اشاره به آغاز هفته انتظامی سال جاری از۱۳ تا ۱۹مهرماه با شعار"پلیس هوشمند،مردم قانونمدار" و اجرای بیش از ۵۳ برنامه متنوع در مرکز استان و شهرستان های غرب استان تهران تصریح کرد: پلیس به عنوان حافظ و پاسدار امنیت و طلایه دار انضباط و امنیت،در این هفته مقدس، گوشه ای از اقتدار، کارآمدی و توانمندی خود را به نمایش گذاشت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان از همکاری و همراهی فرماندهان و کارکنان انتظامی در اجرای برنامه های هفته انتظامی قدردانی کرده و عملکرد آنها را در این هفته ستودنی دانست.