پردیس - ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه تهران و معین شهرستان پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات این شهرستان را با کمک دستیاران مردمی رصد و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برطرف می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، مجتبی زارعی شامگاه شنبه در حاشیه ملاقات عمومی با شهروندان در مسجد جامع شهر پردیس اظهار داشت: رسیدگی و رفع مشکلات این شهرستان کاری جمعی است که با همراهی شهروندان می توانیم برای آن اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان مناطق را تقسیم کردند و از بین ۳۰ نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس برای هرمنطقه یک معین تعیین شده است.

نماینده حوزه انتخابیه تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعیین نماینده معین برای حوزه های انتخابیه در شهرستان ها به معنای رفع تکلیف از سایرنمایندگان حوزه انتخابیه نیست و همه نمایندگان مکلف به رسیدگی به امور حوزه انتخابیه خود در تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هستیم.

زارعی افزود: در شهرستان پردیس نظام جامع مسائل شهرستان تهیه شده اما مسائل هنوز باقی مانده است که رفع آن نیاز به رسیدگی دارد.

وی توضیح داد: در گام اول با کمک شهروندان آگاه به امور شهرستان دستیار رسیدگی به وضعیت مناطق صنعتی، مسکن مهر، بهداشت و درمان، ورزش ودیگر حوزه های شهرستان تعیین می شود و پس از دریافت گزارشها، ما حلقه واسط شما و دستگاه اجرایی مورد نظر هستیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی معین شهرستان پردیس اعلام کرد: ۳۰ نماینده حوزه انتخابیه تهران علاوه بر اینکه مناطق را بین خود تقسیم کردیم، ۳۰ نفر را در ۷ تا ۸ گروه نظیر مسئول مدیریت حوزه های مربوط به ثبت احوال، شورای تامین،سلامت، بهداشت ودرمان،عمرانی و سایر موضوعات تقسیم بندی کردیم.

زارعی اظهار داشت: در پی حضور ۱۵ نماینده مجلس در پردیس مصوباتی در نشست به تصویب رسید که برخی از آنها مانند تامین آمبولانس هنوز اجرایی نشدند، این موارد باید رصد و با تذکر کتبی و یا شفاهی به مسئول مربوطه با همراهی نمایندگان مجلس پیگیری شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دراولین فرصت ساماندهی برای ۴ سال پیش رو را با ایجاد نهادی به نام اندیشکده اجرا می کنیم تا در حوزه های مختلف ورود کرده و با گزارش سیاستی مجزای قابل مطالبه مشکلات را با همراهی دستیاران و کارگروهها مرتفع کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها یادآور شد: کسی که می تواند وزیر و سایر مسئولان را پاسخگو کند رسانه است و در این راستا باهمراهی نمایندگان خبرگزاری ها در شهرستان کارها را به خوبی می توانیم پیش ببریم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.