ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

پردیس- ایرنا- نماینده تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: هریک از ما ۳۰ نماینده در حوزه های انتخابیه خود یک مشکل مردم را حل کنیم که تا پایان چهار سال نمایندگی مردم ، مشکلات زیادی از حوزه های انتخابیه را حل کرده باشیم.

به گزارش ایرنا، امیرحسین ثابتی در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان پردیس در حاشیه نشست مردمی خود در مسجد اهل بیت شهر بومهن به خبرنگار ایرنا گفت: با این رویه در پایان دوره چهار ساله اگر تمامی مشکلات شهروندان در حوزه های انتخابیه حل نشود و حداقل ۵۰ درصد آنها به نتیجه خواهد رسید که اتفاق خوبی رقم می خورد.

وی با اشاره به محرومیت شهرهای پردیس و اسلامشهر، توضیح داد: شهرهای یاد شده درنزدیکی پایتخت قرار دارند اما مشکلات فراوانی را در این شهر ها شاهد هستیم.

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر ادامه داد: پردیس و شهرستانهای زیر مجموعه آن جزو حوزه انتخابیه تهران محسوب می شوند و درست نیست که تنها در شب انتخابات به یاد مردم این مناطق باشیم اما بعد از انتخابات تا چهار سال آینده با آنها کاری نداشته باشیم.

ثابتی توضیح داد: درمحل نماز جمعه و مسجد جامع بخشی از مشکلات شهروندان را شنیدیم ،بخش زیادی از مشکلات مربوط به مسائل بومی و محلی است که به فرمانداری،شهرداری، شورای شهرو بخشداری های شهرستان مربوط می شود.

وی ادامه داد: در طی این جلسات از فرمانداری، شهرداری، بخشداری حضور داشتند و در خصوص مسائل مطرح شده از سوی شهروندان توضیحاتی را به مردم دادند با حضورمستمرمسئولان محلی در بین مردم بخش زیادی از مسائل مطرح و رفع و حل خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مردم وظیفه خود می دانیم که تا جایی که ممکن هست برخی از موارد را به دستگاههای مربوطه ارجاع دهیم و همکاری دستگاههای شهرستان برای حصول نتیجه ضرورت دارد تا بعد از ۴ سال حداقل بخشی از مشکلات مردم حل شده باشد.

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

به گزارش ایرنا،نمایندگان مجلس شورای اسلامی،ثابتی نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر و سراج نماینده شهرستانهای فیروزکوه ودماوند در ابتدای سفر یک روزه خود در شهرستان پردیس در محل نورالشهدای فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند و در ادامه بازدید میدانی از فازهای ۱۱، ۹، ۵ مسکن مهر پردیس و روستاهای واصفجان و کرشت داشتند.

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

مسائل و مشکلات روستاهای پردیس از جمله راه، آب شرب، آب کشاورزی، بهداشت و درمان، اجری طرح های هادی روستاها، فاضلاب، روشنایی معابر روستایی در این بازدید میدانی مطرح و نمایندگان قول پیگیری دادند.

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

دیروز امیرحسین ثابتی و محمد سراج دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در نماز جمعه شهرستان به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند.

نمایندگان مردم حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی پس از اقامه نماز جمعه، با استقرار در میز خدمت به گفتگو با مردم و رسیدگی به درخواست‌های مراجعان پرداختند. امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار، بخشدار مرکزی و رؤسای چند اداره نیز در زمان برگزاری میز خدمت حضور داشتند و با مردم و نمایندگان مجلس گفت وگو کردند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha