شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ششمین دوره گفتمان‌های دینی در این استان همزمان با ۲۲ مهر، گفت: این دوره با حضور مبلغه‌های بین‌المللی در سطح استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه با محوریت معرفی نقش خانوادگی و اجتماعی حضرت معصومه (س) و روایت زیست مقاومت ویژه مدارس متوسطه دخترانه استان از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی استادان مبلغه شامل "فاطمه هوشینو" از ژاپن، "زینب تاش" از ترکیه، "زینب پیروعلی" از تایلند، "شاهانه حسین‌آوا" از آذربایجان و "نور زهرا بینتی شمسوری" از مالزی حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این دوره آموزشی در مدارس متوسطه شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، فلارد، خانمیرزا و کوهرنگ و مقرهای دختران انقلاب سراسر استان برگزار می‌شود.

کاظمی با اشاره به هجمه‌های جهان غرب به زن مسلمان یادآور شد: در دهه‌های اخیر با تبلیغات گسترده‌تری در این خصوص روبرو هستیم از همین رو اهمیت تبیین جایگاه و منزلت زنان در دین مبین اسلام روز به روز روشن‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مسائلی که به طور جدی مورد بحث و توجه افکار عمومی ایران و جهان قرار گرفت موضوع زن بود، انقلاب اسلامی در فضایی به پیروزی رسید که مکاتب گوناگون و ایدئولوژی‌های سکولار مدرن هریک به فراخور مبانی و جهت‌گیری‌های خود نگاهی خاص به مقوله زن را ترویج و فرهنگ عمومی جوامع مختلف را تحت تاثیر این نگاه ساخته می‌شد، اما انقلاب اسلامی نگاهی نو و تحول‌آفرین را در این موضوع پیش روی بشریت قرار داد.

به گزارش ایرنا، سالانه گفتمان‌های متعددی از سوی اداره‌کل تبیغات اسلامی ویزه اقشار مختلف در این استان برگزار می‌شود.