تهران – ایرنا – حزب الله لبنان اعلام کرد در چارچوب سلسله عملیات «خیبر»، یک پایگاه نظامی صهیونیست‌ها در جنوب شهر حیفا را هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنانی، حزب الله تاکید کرد در چارچوب سلسله عملیات «خیبر» و در واکنش به حملات صهیونیست‌ها و کشتار غیر نظامیان توسط دشمن صهیونیستی، پایگاه نظامی «طیره الکرمل» در جنوب حیفا را با موشک هدف حمله قرار داده است.

حزب الله همچنین تاکید کرد محل استقرار نظامیان اشغالگر در پایگاه نظامی «مسغاف عام» را هدف آتش توپخانه قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه کوتاه دیگری اعلام کرد: درگیری با نظامیان اشغالگر در بخش غربی روستای عیتا الشعب همچنان ادامه دارد.

حزب الله تصریح کرد: یک موشک به ماشین‌آلات جنگی و نظامیان اشغالگر در پایگاه نظامی زرعیت با شلیک شد.

رزمندگان مقاومت اسلامی همچنین یک تانک نظامیان اشغالگر را در جنوب روستای القوزح با شلیک موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به آتش گرفتن آن و کشته و زخمی شدن نظامیان و سرنشینان آن شد.

حزب الله لبنان همچنین تجمع نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاههای خله ورده، شومیرا و تپه کنعان در نزدیکی روستای بلیدا را هدف حمله راکتی و توپخانه‌ای قرار داد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حملات حزب‌الله موجب ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ به طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به پناهگاه‌ها بروند.