ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی مازندران گفت: اعضای شبکه اصلی و سازمان‌یافته توزیع مواد مخدر صنعتی در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی روز یکشنبه اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت گروه سازمان یافته و شبکه اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در مازندران و یکی از استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی هشت عنصر اصلی و سرشبکه توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند.

سردار مفخمی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات موفق شدند پنج عنصر اصلی این شبکه را در عملیاتی ضربتی در استان مازندران دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، سه عضو اصلی این شبکه سازمان یافته که در یکی از استان‌های همجوار فعالیت داشتند، شناسایی و با هماهنگی قضایی در سه عملیات جداگانه به دام افتادند.

وی از کشف ۳۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه به همراه یک کیلوگرم هروئین در این عملیات خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چهار تیم عملیاتی موفق شدند در مجموع ۱۷ عضو این شبکه سازمان یافته را، به اتهام تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی دستگیر کنند.

سردار مفخمی از توقیف ۹ خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.