کرمان - ایرنا - تئاتر «سرخی آنتیگونه» به کارگردانی مازیار رشیدصالحی که این روزها در شهر کرمان در حال اجراست، درآمد حاصل از گیشه سانس ویژه عصر امروز(دوشنبه‌) خود را به صورت همت عالی برای حمایت و کمک به روند درمان رضا آشفته منتقد نمایش که در بیمارستانی در تهران بستری است، اختصاص داد.

به گزارش ایرنا تئاتر سرخی آنتیگونه که اجرای آن از چند هفته قبل شروع شده طبق روال عادی تا ۲۶ مهر هرشب ساعت ۲۰ در پلاتو یادگاران صنعتی واقع در خیابان شریعتی، حدفاصل چهارراه طهماسب آباد و باغ‌ملی اجرا می شود و سانس ویژه همت عالی آن برای کمک به درمان آشفته، ساعت ۱۷ امروز خواهد بود.

آشفته روزنامه‌نگار و منتقد تئاتر طی روزهای گذشته به علت بیماری در یکی از بیمارستان های تهران در حال بستری است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیگیر وضعیت درمان وی بوده است.

رشیدصالحی مدرس تئاتر و کارگردان تئاتر سرخی آنتیگونه صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اجرای ویژه این نمایش برای همراهی و کمک به درمان رضا آشفته منتقد تئاتر خبر داد و توضیح داد: درآمد این سانس ویژه به مسیر درمان همکار عزیزمان اختصاص پیدا می کند و هزینه بلیت گیشه همت عالی خواهد بود.

وی بیان کرد: سانس ویژه نمایش سرخی آنتیگونه دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۷ در مجموعه یادگاران صنعتی کرمان اجرا می شود.

شهروندان کرمان برای مشارکت در این امر خیرخواهانه می توانند خرید بلیط این سانس ویژه با هدف حمایت از درمان منتقد تئاتر کشور را از اینجا انجام دهند.

درباره اجرای تئاتر سرخی آنتیگونه در شهر کرمان بیشتر بخوانید:

رشید صالحی کارگردان نمایش سرخی آنتیگونه بیان کرد: روال عادی اجرای این ‌نمایش تا ۲۶ مهر هر شب از ساعت ۲۰ ادامه دارد.

وی از همه اهالی تئاتر و هنر نمایش دعوت کرد با حضوری گرم همت عالی خود را برای کمک به این منتقد با سابقه تئاتر نشان دهند.

نمایش سرخی آنتیگونه نوشته چیوری میاگاوا و کارگردانی مازیار رشیدصالحی با بازی فاطمه ‌هجینی‌نژاد، عدنان ‌محمدی‌پور، شاهین ‌خواجویی ‌نژاد، یگانه ‌پاکی ‌سیرت و قائم ‌محمودآبادی از ۲۸ شهریور در پلاتو مجموعه یادگاران صنعتی کرمان به روی صحنه رفته است.