تهران- ایرنا- سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: رقابت‌های هفته اول لیگ، نشان داد در این فصل سه تیم برای کسب سکوی قهرمانی رقابت نزدیکی داشته و روزهای سختی در پیش دارند.

پیام خانلرخانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط لیگ برتر تکواندو، بیان کرد: در هفته اول سه تیم مدعی شهرداری ورامین، نفت آبادان و زاگرس‌جنوبی بازی‌های زیبا و پایاپایی را ارائه کردند، طوری که پیش‌بینی نتایج بسیار دشوار است و معتقدم همه تیم‌ها، روزهای سختی در پیش دارند.

وی در مورد شرایط تیم خود در هفته نخست، گفت: ظرفیت تیم ما بالاست و می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، ولی با توجه به وقفه چند ماهه در لیگ برتر و آمادگی کمتر برخی بازیکنان، از نتیجه به دست آمده راضی هستم. امیدوارم با تلاش و تمرین بیشتر کادر فنی و بازیکنان نقاط ضعف خود را رفع کنیم و هفته به هفته در شرایط مطلوب‌تری قرار بگیریم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین با ابراز رضایت از برگزاری مسابقات به روش گرندپری، اظهار داشت: با این شیوه برگزاری، هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت ندارد. در کنار افزایش سطح فنی مسابقات، حضور در این رویداد نیاز به تکواندوکاران آماده و سرحال دارد که به تغذیه، استراحت و تمرین بیشتر اهمیت دهند. خیلی سخت است، ۵ دور مبارزه در یک روز داشته باشید، به‌خصوص وقتی جوانان شاخص و مدعی در لیگ حضور دارند که مترصد کوچکترین فرصت برای ارائه توانمندی خود هستند.

خانرخانی ادامه داد: تاثیر برگزاری مسابقات لیگ با این شیوه را در تیم نوجوانان کشورمان به خوبی مشاهده کردیم که چند دوره انتخابی انجام شد و سه هفته با این روش در لیگ مبارزه کردند و نتیجه آن را در مسابقات جهانی کره‌جنوبی دیدیم که اعضای تیم بدون مشکل بدنی برای رسیدن به مدال، ۵ الی ۶ مبارزه انجام دادند.

وی در پایان در خصوص داوری‌ها، گفت: در هفته نخست مشکلی در قضاوت‌ها دیده نشد و باید از کمیته داوران تشکر کنم.