حاج‌موسایی: لیگ برتر تکواندو سطح فنی خوبی دارد/ در تیم ملی در وزن دوم ادامه می‌دهم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تیم تکواندو زاگرس جنوبی با ابراز رضایت از سطح فنی لیگ برتر، گفت: در لیگ برتر در وزن سوم مبارزه می‌کنم، اما در تیم ملی همچنان کارم را در وزن دوم ادامه می‌دهم.

مهدی حاج‌موسایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: سطح فنی لیگ برتر تکواندو با وجود دوری از مسابقات، بالا بود و تیم‌ها از تکواندوکاران مطرح در ترکیب خود استفاده کردند، موضوعی که باعث شد مبارزات خوبی را شاهد باشیم و به نوعی نمی‌شد هیچ حریفی را دست کم گرفت.

وی در خصوص کسب مدال طلای وزن سوم این مسابقات، گفت: خدا را شکر توانستم با کمک مربیان با آمادگی خوبی حضور پیدا کنم و در جریان مبارزات با اتخاذ تاکتیک صحیح، رقیبان سر سختی مثل علی‌اصغر علی مرادیان و امیرعباس رهنما را شکست داده و به مقام نخست این مسابقات در وزن سوم دست پیدا کنم.

حاج‌موسایی: لیگ برتر تکواندو سطح فنی خوبی دارد/ در تیم ملی در وزن دوم ادامه می‌دهم

قهرمان سال ۲۰۲۴ آسیا در خصوص حضورش در وزن جدید، گفت: با تصمیم کادر فنی تیم زاگرس جنوبی در هفته نخست لیگ برتر تکواندو در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم (وزن سوم) مبارزه کردم و موفق هم بودم. در هفته‌های آتی هم پس از مشورت با مربیان در خصوص اینکه در چه وزنی مبارزه کنم تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. با این حال در تیم ملی همچنان در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم (وزن دوم) ادامه خواهم داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha