خرم آباد_ایرنا_ فرمانده انتظامی پلدختر گفت:۱۹۲ کیسه کودشیمیایی خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ شاپور گراوند روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی پلدختر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و باهماهنگی قضائی تعداد ۱۹۲ کیسه کودشیمیایی قاچاق در انباری اطراف این شهرستان به ارزش یک میلیارد ۴۴۰ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق گوشی قاپ با ۲۰ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۲۰ فقره گوشی قاپی در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت گوشی قاپی در سطح شهر خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر در این رابطه شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را شناسایی و دستگیر و از مخفیگاه وی ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: سارق در تحقیقات پلیسی تاکنون به ۲۰ فقره گوشی قاپی در سطح شهرستان خرم آباد اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی بیان کرد: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و شهروندان ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.