۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85628919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله کود شیمیایی قاچاق در پلدختر توقیف شد

۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبر: 85628919
محموله کود شیمیایی قاچاق در پلدختر توقیف شد

خرم آباد_ایرنا_ فرمانده انتظامی پلدختر گفت:۱۹۲ کیسه کودشیمیایی خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ شاپور گراوند روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی پلدختر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و باهماهنگی قضائی تعداد ۱۹۲ کیسه کودشیمیایی قاچاق در انباری اطراف این شهرستان به ارزش یک میلیارد ۴۴۰ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق گوشی قاپ با ۲۰ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۲۰ فقره گوشی قاپی در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت گوشی قاپی در سطح شهر خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر در این رابطه شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را شناسایی و دستگیر و از مخفیگاه وی ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: سارق در تحقیقات پلیسی تاکنون به ۲۰ فقره گوشی قاپی در سطح شهرستان خرم آباد اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی بیان کرد: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و شهروندان ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha