ورامین - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری باند سارقان واحدهای صنفی در شهرستان ورامین با ۲۵ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شهرام امیریان عصر سه‌شنبه در تشریح جزئیات خبر افزود: درپی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهر ورامین، تیم ویژه عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی، اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی و فنی و بررسی های همه جانبه احدی از سارقان حرفه ای را در تهران شناسایی و با شگردهای خاص متهم را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۲۵ فقره سرقت مغازه با همدستی یک نفر دیگر با یک دستگاه خودرو اعتراف کرد که هم دست وی نیز سریعا پس از هماهنگی قضایی دستگیر شد.

سرهنگ امیریان خاطرنشان کرد: از مخفیگاه سارقان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل، سه دستگاه دوچرخه، انواع گوشی های موبایل، انواع کیف و لباس و سایر وسایل کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان تهران با اعلام بازسازی صحنه سرقت از مغازه ها و شناسایی ۱۸ نفر از شکات تاکنون گفت: اصناف و کسبه بازار از عملکرد پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری به موقع سارقان و تامین نظم و امنیت در سطح شهرستان ورامین تشکر و قدردانی خود را اعلام داشتند.

وی تاکید کرد: مردم با ارتقا دانش انتظامی و توجه به توصیه های پلیسی می توانند در کاهش وقوع سرقت نقش بسزایی داشته باشند و کسبه و مالکان مغازه ها نیز با مراقبت بیشتر و تجهیز مغازه ها به سیستم ضدسرقت، مانع هرگونه وقوع سرقت از مغازه توسط سارقان خواهند شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.