۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 85116600
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

متهم فراری قتل‌های خانوادگی ورامین در درگیری مسلحانه با پلیس از پای درآمد

ورامین - ایرنا - فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با شناسایی محل اختفاء قاتل فراری قتل‌های خانوادگی شهرستان‌های ورامین و پاکدشت و در پی درگیری مسلحانه وی با پلیس، این قاتل فراری زمین گیر شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار دلاور القاصی‌مهر روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: فردی از اتباع کشور افغانستان که هفته گذشته در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت در پی اختلاف خانوداگی با استفاده از سلاح گرم مرتکب قتل همسر و یکی از دوستان همسرش شده بود، با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک درگیری متقابل با شلیک پلیس زمین گیر شد.
وی افزود: متهم پس از تغییر مکرر مکان اختفاء، سرانجام در یکی از مناطق دور افتاده شهرستان پاکدشت خود را در محاصره پلیس می بیند که پس از دریافت اخطارهای پلیس مبنی بر تسلیم شدن، نامبرده اقدام به تیراندازی به سمت مامورین می نماید که پس از درگیری متقابل و شلیک پلیس پاکدشت زمین گیر شده و جان خود را از دست می دهد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: بررسی های پلیس حاکی از آن است که انگیزه قاتل در ارتکاب جرم کاملا خانوادگی بوده و در این رابطه پرونده متشکله به مراجع قضائی ارسال و تحقیقات پلیس نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

سارقان مغازه‌های ورامین دستگیر شد

متهم فراری قتل‌های خانوادگی ورامین در درگیری مسلحانه با پلیس از پای درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین،از دستگیری سارقان وسایل و تجهیزات مغازه ها با ۴ فقره سرقت به ارزش۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: در پی وقوع ۴ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهید بهشتی شهرستان قرار گرفت و بلافاصله پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران انتظامی بررسی موضوع و تحقیقات گسترده میدانی از وضعیت محل و مغازه ها را آغاز کردند.
وی خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مأموران با به دست آوردن سرنخ‌هایی موفق به شناسایی یک نفر متهم شده و با شناسایی مخفیگاه وی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: در تحقیقات به عمل آمده ، متهم با توجه به شواهد و مدارک موجود به ۴ فقره سرقت تجهیزات و وسایل مغازه ها به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با همدستی فردی دیگر در سطح شهرستان ورامین اعتراف کرد که همدست متهم نیز توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.
این مسئول افزود: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha