شهرکرد – ایرنا – نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخ‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سازماندهی نظام ورزشی کشور گفت: به‌زودی بررسی این لایحه با اعلام وصول رسمی از سوی مجلس در دستورکار کمیسیون‌ها قرار می‌گیرد.

احمد راستینه هفشجانی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این سوال که نظام باشگاهداری در کشور چگونه است؟ افزود: سرمایه‌های ارزشمند و استعدادهای بی‌نظیری در حوزه ورزش کشور وجود دارد که مغفول باقی مانده بود و بر همین اساس در مجلس یازدهم و با کمک دولت گذشته لایحه نظام جامع باشگاه‌داری وصول و کارکارشناسی لایحه در کمیسیون تمام شد و به صحن مجلس رفت اما نوبت بررسی آن به عمر مجلس یازدهم نرسید.

وی اظهار داشت: با آغاز به کار دولت چهاردهم مکاتبه‌ای با رییس‌جمهور در خصوص اهمیت حوزه ورزش انجام شد و براین اساس دولت دوباره لایحه نظام جامع باشگاه‌داری را به مجلس دوازدهم ارجاع داد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخ‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی این لایحه به زودی خبرهای خوبی در خصوص ایجاد اتحادیه‌ها، اصناف، دفاع از حقوق باشگاه داران، سازماندهی نظام باشگاه‌داری، حرکت به سمت ورزش حرفه‌ای و اصلاح نظام‌های ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی و در دسترس قرار گرفتن اماکن ورزشی برای عموم مردم در قالب این نظام جامع اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا،هم‌اکنون برخی از استان‌ها در کشور صاحب تیم‌های لیگ برتری در رشته‌های مختلف هستند که فوتبال یکی از این رشته‌ها اما با وجود استعدادهای فراوان در استان‌های دیگر مانند چهارمحال و بختیاری، نبود حامی مالی باعث شده است تیم‌داری در حوزه ورزش در این استان با مشکلات فراوانی همراه شود.