روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری تسریع شود

شهرکرد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام و پیگیری مستمر در خصوص اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری مناقصات مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد راستینه هفشجانی روز دوشنبه در دیدار نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استفاده از تمامی لحظه‌های سال ۱۴۰۲ در خدمات‌رسانی به مردم، پیگیری امور، تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌‍‌بینی شده باید با اولویت در دستور کار مسوولان مرتبط باشد.

وی افزود: در این راستا اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هر چه سریع‌تر نسبت به فراهم کردن مناقصه طرح‌های دارای ردیف ملی در سال ۱۴۰۱ اقدام کند.

راستینه تصریح کرد: جاده‌های سامان به قراقوش، سورشجان به سودجان، شهرکیان به طاقانک، تکمیل محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار، جاده فرخشهر به شلمزار، تکمیل روگذر شهرکرد به سورشجان به هفشجان و بن به داران از مهم‌ترین طرح‌های دارای اعتبارات و ردیف‌هیا بودجه‌ای ملی در سه سال گذشته به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: برخی از این طرح‌ها از اعتبارات استانی، مصوبات سفر رییس‌جمهور و سایر ردیف‌های بودجه‌ای بهره‌مند است که می‌تواند به تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها کمک کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تسریع در رند اجرای نهضت ملی مسکن و رفع مشکلات مرتبط با این طرح در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: در این راستا گزارش پیگیری‌های دوره‌ای انجام شده به دفتر رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

راستینه تاکید کرد: فصل کاری برای دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری کوتاه است به‌همین علت مدیران استان بایستی از این فرصت‌های کوتاه غافل نشوند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر جاده دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha