بندرعباس- ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آمادگی ارائه تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناورهای مسافری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان "حسین عباس‌نژاد" روز چهارشنبه افزود: این اقدام در راستای سیاست‌گذاری انجام شده هدف از این اقدام ، نوسازی شبکه ناوگان مسافری دریایی ،پیشگیری از بروز سوانح دریایی احتمالی و ارتقای ایمنی مسافرت‌های دریایی است.

وی از مالکان شناورهای مسافری اعم از خطوط کشتیرانی، فعالان حوزه مسافرت‌های دریایی، تعاونی‌های شناورهای مسافری و سرمایه‌گذاران عمومی که واجد تجربه فعالیت در حوزه دریایی هستند خواست با مراجعه به درگاه خدمات،

ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اسناد و مدارک مربوطه، در آدرس الکترونیکی سازمان SP.PMO.Ir اقدام کنند.

۱۲ مهرماه نیز مدیرکل بنادر و دریانودری هرمزگان گفت: هشت هزار فروند شناور بی‌هویت با اجرای طرح‌های مردم محور و معیشتی در بنادر و جزایر استان ساماندهی و به صورت رسمی وارد چرخه ناوگان شناورهای داخلی شده که تحقق این امر گامی مهم در ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۶ هزار نفر بوده است.