تهران- ایرنا- معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن از حضور ۱۰۰ استاد، قاری، حافظ و فعال قرآنی در کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت خبر داد که قرار است هفته آینده در کاشان برگزار شود.

به گزارش ایرنا از شورای عالی قرآن محمدتقی میرزاجانی گفت: جمعی از پیشکسوتان، اساتید، قاریان، حافظان، فعالان و مدیران قرآنی با برنامه ریزی انجام شده توسط شورای عالی قرآن و سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) و آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) تحت عنوان «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت»، طی سفری یک روزه در آران و بیدگل و مشهد اردهال حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: این برنامه سفر قرآنی پنجشنبه -سوم آبان- از تهران آغاز می شود. البته سال گذشته، مشابه این حرکت در شهر ساروق و حرم امام زادگان ۷۲ تن و همچنین شهر قم، با حضور صد نفر ار اساتید و قاریان انجام شد. لذا تصمیم گرفتیم این برنامه را تکرار کنیم.

معاون شورای عالی قرآن ادامه داد: شکل گیری چنین اجتماعاتی، هم توفیقی برای زیارت و کسب نورانیت است و هم مجالی برای ازدیاد محبت بین اهالی محترم قرآن. به جز این ها، استان و شهر میزبان هم از فرصت و برکت حضور جمع کثیری از نخبگان قرآنی کشور بهره مند می شود.

میرزاجانی افزود: در این سفر، یک محفل قرآنی بعد از نماز ظهر و عصر در آستان مقدس امام زاده محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل و یک محفل باشکوه هم بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب اسم این کاروان گفت: نیت خود را در طراحی و اجرای این برنامه، برای پیروزی محور مقاومت و شادی ارواح مطهر شهدای این جبهه پرافتخار قرار داده ایم که امیدواریم مرضی خداوند متعال باشد.