زنجان -ایرنا- حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان روز جمعه با حضور مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران استان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسینی امروز در جلسه شورای اداری استان، افزود: باید تلاش کنیم جلسات را مفید برگزار کرده و به جای ۱۰ جلسه یک جلسه مفید برگزار کنیم.
وی گفت: سوابق نماینده های ولی فقیه در استان نشان می دهد که همه از بزرگان هستند اما تقدیر امروز فرزند کوچکی از دیار زنجان را برای خدمت رسانی به این استان آورد و امیدوارم همه کمک کنند تا جای بزرگان را پر کنیم.
حسینی افزود: بزرگترین شرافت من حکمی است که از سوی مقام معظم رهبری گرفتم و ماموریت هایی که ایشان فرمودند به تنهایی از عهده من بر نمی آید و همه باید با انسجام و اتحاد کمک کنند تا کارها را پیش ببریم و به اهداف برسیم.
نماینده سابق ولی فقیه در استان نیز در این مراسم، گفت: شناختی که از شخصیت حجت الاسلام حسینی داریم ما را امیدوار می کند.
حجت الاسلام علی خاتمی گفت:همه از حضور این چهره علمی و قرآنی در استان خوشحال هستیم چون زنجان دیار عالمان و حوزه علمیه ریشه دار زنجان میزبان حکما و علمای بزرگی بوده است.

وی گفت: امام جمعه را لیدر جریان یا یک حزب خاصی نمی دانم و عقیده من این است که دفتر امام جمعه شعبه ای از دفتر رهبر معظم انقلاب است و تا به امروز هم هرچه از دستم بر می آمد انجام دادم و بر هیچکس منتی ندارم.