مقاومت اسلامی به سمت قله‌های پیروزی حرکت می‌کند

زنجان -ایرنا- مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت:جریان مقاومت اسلامی زنده است و به سمت قله‌های پیروزی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان روز جمعه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروزه جریان مقاومت اسلامی با تمام قوا در مقابل رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، ادامه داد: هم اکنون شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان هستیم.

وی با بیان اینکه ریختن بمب های چند تنی توسط رژیم صهیونیستی بر سر زنان و کودکان و مردم بی دفاع هنر نیست، گفت : هنر آن است که یک گروه چند هزار نفری بعد از یک سال از انجام عملیات طوفان الاقصی، توانستند بعد از شهادت سید حسن نصرالله، مواضع اسرائیل را با موشک مورد اصابت‌ قرار دهند.

محمدیان با تاکید بر حرکت مقاومت اسلامی به سمت قله های پیروزی، افزود: ملت ما در مدت ۴۵ ساله توطئه‌های مختلفی را مشاهده و تجربه کرده است که خداوند چگونه به وعده هایش عمل می کند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در برابر مجاهدان حزب الله و در برابر رزمندگان حماس ایستاده است، گفت: امروز تمام جهان استکبار پشت سر رژیم منحوس صهیونیستی قرار دارد.

این مسوول ادامه داد:اگر چند هزار میلیارد هزینه می شد تا به دنیا اعلام کنیم شعار حقوق بشر آمریکا دروغ است جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان به خوبی این موضوع را به همگان نشان داد.

محمدیان در ادامه به ویژگی‌های علمی و مفاخر استان زنجان پرداخت و گفت: زنجان افتخارات بسیار بزرگی دارد و استان عرفان، فلسفه، فقاهت، جهاد و شهادت است و همه این افتخارات را یکجا دارد.

وی اضافه کرد: این استان در دوران دفاع مقدس افتخار آفریده و در این مسیر شهدای بسیار بزرگی‌ را تقدیم‌ انقلاب اسلامی کرده است.

محمدیان به برگزاری مراسم کتاب "پاییز آمد" و رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب اشاره کرد و گفت: شهید بزرگوار یوسفی که این کتاب درباره ایشان است بسیار پر افتخار بودند.

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با تشکر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام علی خاتمی نماینده سابق ولی فقیه در استان و با اشاره به انتخاب حجت الاسلام سید مصطفی حسینی به این سمت، گفت: ایشان امتیازات فراوان علمی، عملی و تجربیات فرهنگی دارند و خدمتگزار، قاری و حافظ کل قرآن و آشنا به مباحث عمیق قرآنی هستند و امیدواریم با حضور ایشان تحولات خوبی در عرصه مختلف به ویژه مباحث قرآنی در استان به وقوع بپیوندد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha