گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با تسلیت شهادت یحیی سنوار رهبر سیاسی حماس توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: شهادت این فرمانده و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی(حماس)، به هزاران نوجوان و جوان فلسطین و لبنان درس شجاعت خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی درخطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس افزود: رژیم کودک کش اسرائیل با این اقدام بزدلانه، احمقانه و خطای محاسباتی خود و نیز ورود به جنوب لبنان، چراغ سبز و آدرس دقیق به رزمندگان حماس داد تا «حیفا و تل آویو» را هدف قرار دهند.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با شهادت یحیی سنوار و دیگر فرماندهان حماس و فلسطین، اسطوره سازی‌ کردند که قابل تکثیر هستند ضمن اینکه اراده مردم و رزمندگان غزه و لبنان نیز برای ایستادگی و مقاومت در مقابل این رژیم منحوس دوچندان خواهد کرد.

حجت الاسلام ترابی همچنین با اشاره به طرح صلح (برکت) رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با کشورهای عربی منطقه خاورمیانه و جنوب خلیج فارس، ادامه داد: شهید سنوار با طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی این نقشه شوم را برملا کرد.

خطیب جمعه گنبدکاووس گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیانش بدانند که با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت حماس، حزب الله از بین نخواهد رفت و یا با به شهادت‌رساندن مردم بی گناه غزه، فلسطین تقلیل نخواهد یافت.

وی افزود: بدون تردید رژیم منحوس صهیونیستی که در سراشیبی زوال و نابودی قرار گرفته، به دست رزمندگان مقاومت نابود خواهد شد و این وعده الهی است.

حجت الاسلام ترابی به فضاسازی و تبلیغات غیر واقعی و شبهه افکنی رژیم صهیونیستی و حامیان غربی اش هم اشاره کرد و بیان داشت: آنان می‌خواهند به افکار عمومی جهان وانمود کنند که مقصر اصلی این جنگ و کشتارها افرادی بودند که عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: پشت پرده این جنایت‌ها برملا شدن طرح عادی سازی رژیم غاصب صهیونیستی بود که توسط یحیی سنوار و انجام عملیات طوفان الاقصی برملا شد و این عملیات برخلاف تبلیغات دشمنان، اصلا کار اشتباهی نبود.