زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت:حضور رهبر انقلاب در جمعه نصر دلها را آرام کرد و دردها را التیام بخشید ولی التیام واقعی زمانی است که رژیم صهیونیستی نابود شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه بعد از شهادت سید حسن نصرالله جوری که دلمان می‌خواست نتوانستیم عزاداری کنیم و در واقع فرصت نشد، افزود: امروز روزی است که جبهه حق با همه قوا در برابر جبهه باطل ایستاده و این طبیعی است اگر سرداری بر زمین افتاد فرصت عزاداری نباشد.

وی با اشاره به وعده قرآن مبنی بر پیروزی مسلمانان، گفت: هر جماعتی که بخواهند پیامبر یا پیروان آن را از خانه خود بیرون برانند پیروز نخواهند شد و این وعده الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به اعتماد رهبر معظم انقلاب و واگذاری مسئولیت خطیر امامت جمعه زنجان به خود اشاره کرد و گفت: خداوند را برای این نعمت و اعتماد شاکر هستم و در ضمن از خدمات حجت الاسلام خاتمی نماینده سابق ولی فقیه در استان تشکر می‌کنم.

خطیب نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه در صحیفه سجادیه آمده که جایگاه نماز جمعه بسیار عظیم است، اظهار داشت: برای بنده مایه مباهات است که مقام معظم رهبری این مسئولیت خطیر را به بنده محول کرده‌اند و امیدوارم با دعای مردم و همراهی همه دوستان بتوانم توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را عملی کنیم.

وی اظهار داشت: زمانی در مسند نماز جمعه زنجان افراد عظیم‌الشانی همچون آیت‌الله العظمی سید عزالدین حسینی و مرحوم آیت‌الله موسوی حضور داشتند و باید قدر این جایگاه را دانست.

حسینی با بیان اینکه افراد باید تقوی را در امور مدنظر قرار دهند، گفت: تقوی سپر و زرهی است که مومن با آن بدون خوف و واهمه می تواند در صحنه‌ها حاضر شود و این نکته را باید مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه زنجان ادامه داد:اگر ما خادمان امت و ملت حتی به‌دنبال توسعه اقتصادی هستیم باید زمینه معنوی شدن جامعه و رعایت تقوی را در جامعه فراهم کنیم و برای موفقیت جامعه باید اهل تقوی باشیم.

خطیب نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه این استان ظرفیت های بی شماری در حوزه های مختلف دارد ابراز امیدواری کرد: با همراهی و کمک هم ظرفیت های بالقوه این استان به بالفعل تبدیل شود.

در این مراسم حکم انتصاب نماینده ولی فقیه در استان از سوی مقام معظم رهبری قرائت شد.