زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: میزان کشف مواد مخدر در این استان طی سال جاری با افزایش اقدامات مقابله‌ای ۲۴ درصد افزایش یافت.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز شنبه در یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر استان به رشادت ها و مجاهدت های شهدای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: این شهدا برای اینکه جامعه‌ای سالم داشته باشیم جانشان را کف دست گذاشتند و در مقاله با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی ادامه داد: چهار هزار نفر از نیروهای فراجا در سطح کشور در راه مقابله با مواد مخدر به شهادت رسیده و ۱۲ هزار جانباز در این راه تقدیم شده اند که همه این‌ها نشان دهنده اهمیت مقابله با مواد مخدر و تهدید آن نسبت به جامعه است.
رفیعی با بیان اینکه در بررسی ها و آسیب شناسی های انجام شده ریشه بسیاری از جرایم ناشی از مواد مخدر است، گفت: ما امروز به صورت همه جانبه با سوداگران مرگ در حال مبارزه هستیم و دستاوردهای این مبارزه نه تنها شامل کشور خودمان بلکه شامل همه بشریت است با وجود اینکه کشورهای دیگر همراهی چندانی در مسیر مقابله با مواد مخدر از خود نشان نمی دهند.
رفیعی اظهار داشت: در رژیم گذشته برخی مقامات دربار پهلوی راسا در کار قاچاق مواد مخدر بودند ولی پس از انقلاب به صورت جدی به حوزه مبارزه با مواد مخدر ورود شد و گواه آن همین شهدایی است که در این راه جانشان را از دست داده اند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با گسترش مواد مخدر، نیروی انسانی جوان و توانمند کشور را نشانه گرفته اند و یکی از مصادیق جنگ ترکیبی اجازه دادن به تجارت مواد مخدر در پیرامون کشور ماست به طوری که پس از حضور آمریکا در افغانستان کشت مواد مخدر به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

راه امثال یحیی سنوارها ادامه خواهد یافت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت رهبران و فرماندهان مقاومت اشاره کرد و گفت: با چنین شهادت هایی مقاومت متوقف نخواهد شد و راه امثال یحیی سنوارها ادامه خواهد یافت و این خون ها منجر به نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد.
رفیعی ادامه داد: رژیم سفاک صهیونیستی به زعم خود می خواهد با ترور رهبران مقاومت، خللی در این جبهه ایجاد کند در حالیکه پس از شهادت رهبران مقاومت، اقدامات غیرقابل انتظاری در جبهه نبرد با رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.
وی افزود: رژیم صهیونیستی بدون آمریکا و حمایت همه جانبه استکبار امکان ادامه حیات ندارد و قطعا پیروزی از آن جبهه مقاومت است.