۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85573801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۵۰ کیلو تریاک از قاچاقچیان با پوشش خانواده در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف ۵۰ کیلو تریاک از قاچاقچیان در پوشش خانواده خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رحیم رفیعی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: با اشراف پیرامونی ماموران گشت نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی یک دستگاه سواری سمند حامل مواد مخدر شناسایی شد و مورد مراقبت قرار گرفت.

وی افزود: خودرو مذکور در یک عملیات غافلگیرانه در مسیر زنجان – قزوین متوقف و در بازرسی از صندوق عقب آن مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ۲ گونی مجزا کشف و ضبط شد.

رفیعی تصریح کرد: در این عملیات یک زوج قاچاقچی که قصد داشتند در پوشش خانواده این مقدار مواد مخدر را به تهران انتقال دهند دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، خاطر نشان کرد: زن و شوهر دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شدند.

دستگیری باند سارقین خودرو در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی، باند سارقان خودور دستگیر و چهار دستگاه سواری و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ محمد معصومی راد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت خودرو از حوزه استحفاظی ما موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام فعالیت های گسترده پلیسی و اطلاعاتی شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان ایجرود موفق به شناسایی اعضای باند سارقان خودرو شده و طی عملیاتی غافلگیرانه اعضاء باند را دستگیر کردند.

معصومی راد متهمان در بازجویی های پلیسی به چهار فقره سرقت خودروی سواری (پژو ۴۰۵، پراید، نیسان و نیسان پاترول) و یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

انبار سیگار و تنباکوی قاچاق در طارم لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی انواع سیگار و تنباکو خارجی قاچاق در انباری در محدوده شهر طارم خبر داد.

سرهنگ محرمعلی قاسمی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش انواع سیگار و تنباکوی قاچاق در انباری در شهرستان طارم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی با رعایت موارد قانونی و حقوق شهروندی در بازرسی از انبار میزان ۱۶ هزار نخ سیگار و هزار و ۴۰۰ بسته انواع تنباکو و توتون خارجی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اعلام اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی برای متهم تشکیل شده که تحت رسیدگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha