کرمانشاه - ایرنا - رییس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، سید «رامین موذنی» را به عنوان سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، طی حکمی از سوی «مصطفی نکو لعل آزاد» رئیس فدراسیون و به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سید رامین موذنی به عنوان سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه منصوب شد.

در متن حکم آمده است: با توجه به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و به موجب این حکم بعنوان “سرپرست هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمانشاه” منصوب میشوید. ضمناً، شما از طرف این فدراسیون نمایندگی دارید تا به استناد بند ۳ ماده ۱۵ آئین نامه هیات‌های ورزشی، با هماهنگی و همکاری مسوولان استان ضمن انجام امور محوله، حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات برگزاری مجمع انتخابات هیات اقدام فرمائید، امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات ولی عصر (عج) در انجام وظایف محوله موفق باشید.

حکم سرپرستی هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه توسط نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون با حضور پرسنل فدراسیون به سید رامین موذنی اهداء و از زحمات حامد دارابی در زمان تصدی هیات استان قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، حامد دارابی که در تاریخ یازدهم شهریور استعفای خود را به مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ارایه کرده بود در تشریح دلایل استعفای خود عدم حمایت‌های مادی و معنوی از هیات، علیرغم حجم فعالیت‌های بالا و وجود قهرمانان ملی و بین المللی اعلام کرده بود.