قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه «س»، گفت: مردم ما همواره به تبعیت از مقام معظم رهبری در راه مبارزه با استکبار و حمایت از جبهه مقاومت ثابت قدم بوده و این شهادت‌ها و فقدان‌ها خللی در اراده پولادینشان در پشتیبانی معنوی و مادی از حماس، حزب‌الله و سایر مجاهدان راه حق ایجاد نمی کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه «س»، آیت الله سید محمد سعیدی در پیامی در پی شهادت یحیی سنوار فرمانده حماس، آورده است: شهادت برای مجاهدان در راه خدا نعمت و آرزویی است که هر شب و روز انتظارش را می‌کشند و مرور زندگی یحیی سنوار از ابتدای جوانی تا لحظه شهادت پیروی از چنین آموزه‌ای را نشان می‌دهد.

وی افزوده است: یحیی سنوار هیچگاه به دنبال زندگی عافیت‌طلبانه نبود و همواره در راه آزادی سرزمین‌های اشغالی و رفع ظلم از مردم مظلوم فلسطین از جان مایه گذاشت و با طراحی حمله ۷ اکتبر علیه رژیم غاصب اسرائیل سستی خانه عنکبوتی این رژیم غاصب را به همه مردم آزادی‌خواه ثابت کرد و در نهایت نیز در میدان نبرد با صهیونیست به آرزویی که انتظارش را می‌کشید رسید.

امام جمعه قم ادامه داده است: مردم ما همواره به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در راه مبارزه با استکبار و حمایت از جبهه مقاومت ثابت قدم بوده و این شهادت‌ها و فقدان‌ها خللی در اراده پولادینشان در پشتیبانی معنوی و مادی از حماس، حزب‌الله و سایر مجاهدان راه حق ایجاد نمی کند.

پیام آیت‌الله سعیدی حاکیست: اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه تلخ به همه آزادی‌خواهان فلسطینی و یاوران جبهه حق علیه باطل در سراسر جهان از تداوم راه این شهید توسط جوانان بااراده جنبش حماس اطمینان دارم و امیدوارم که خداوند روزبه‌روز جبهه مقاومت را سربلندتر، قوی‌تر و به اهداف خود نزدیک‌تر کند.