نماینده مجلس: شهادت سنوار حضور فرماندهان جبهه مقاومت در میان مبارزه با دشمن را ثابت کرد

شهرکرد – ایرنا – نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: شهادت یکی دیگر از رهبران جبهه مقاومت، حضور فرماندهان این جریان در میان مبارزان را ثابت می‌کند و دروغ دیگری از رژیم صهیونیستی را برملا کرد.

احمد راستینه هفشجانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: رژیم صهیونیستی همواره مدعی بود که رهبران جبهه مقاومت در میان مردم و مبارزان در میدان حضور ندارند اما شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی جنبش حماس ادعای دروغین این رژیم غاصب و کودک‌کش را فاش کرد.

وی اظهار داشت: شهادت فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت در میان آتش و دود نشان داد که رهبران این جبهه، شانه به شانه مجاهدان در میدان نبرد حضور دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درگیری و جنگ میان گروه‌های مقاومت با رژیم صهیونیستی وارد مرحله حساس و تاریخی شده است گفت: طبیعی است که وقتی خط درگیری به اوج خود نزدیک می‌شود طرفین دچار آسیب‌هایی می‌شوند اما در خصوص جبهه مقاومت، واقعیت این است که هر شهیدی که تقدیم مقاومت می‌شود صدها نیرو با روحیه جهادی و با شوق به شهادت پرچم مبارزه را به دست می‌گیرد.

وی ادامه داد: تفاوت جبهه مقاومت با رژیم غاصب اسرائیل این است که هر نیرویی که از این رژیم به هلاکت می‌رسد موجی از ناامیدی و وحشت در جبهه باطل شکل می‌گیرد اما در جبهه مقاومت هر شهیدی که پیکر مطهر ایشان بر زمین می‌افتد موجی از انگیزه، شهامت، امید به آینده و اراده جمعی برای پیروزی به وجود می‌آید.

وی یادآور شد: واقعیت این است هر فرماندهی که از جبهه مقاومت در وسط میدان با رژیم اسرائیل می‌جنگد عظمت دیگری از جبهه مقاومت را به تصویر می‌کشد و دروغی بزرگ از رژیم اسرائیل را بر ملا می‌کند.

راستینه هفشجانی افزود: امروز که براساس ادعای رژیم صهیونیستی یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به درجه شهادت رسیده است دروغ بزرگ رژیم اسرائیل نسبت به مجاهدان جبهه انقلاب، مقاومت و فرماندهان جبهه مقاومت برملا شد و همه دیدند چگونه فرماندهان جبهه حق در کنار نیروهای خود شانه به شانه برعلیه رژیم کودک‌کش اسرائیل می‌جنگند طبیعی است که وجود فرماندهان در کنار نیروها موجی از امید، انگیزه و شهامت را به جبهه مقاومت تزریق می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت فرمانده‌هان جبهه مقاومت در کنار مجاهدان نه تنها سبب یاس نمی‌شود بلکه شهامت نیروها را برای آزادی قدس شریف چند برابر می‌کند.

وی ادامه داد: شهادت هر فرمانده جبهه مقاومت یک گام بلند برای نزدیک شدن به آزاد قدس شریف است.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و ۵ کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد. او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

سنوار از سال ۲۰۱۳ عضو شاخه سیاسی حماس در نوار غزه و از سال ۲۰۱۷ رئیس آن در این نوار غزه بود و بعد از ترور اسماعیل هنیه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) وی به ریاست دفتر سیاسی حماس انتخاب شد.

سنوار تا لحظه شهادت توسط رژیم صهیونیستی عمر خود را برای آزادی خاک و مردم فلسطین گذراند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha