تهران-ایرنا- یک رسانه آمریکایی، حمله پهپادی مقاومت لبنان به محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را نمایش ناتوانی سامانه‌های پدافندی این رژیم ارزیابی‌کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه آمریکایی «وال‌استریت‌ژورنال» در گزارشی درباره حمله پهپادی امروز شنبه حزب‌الله لبنان به محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو نوشت: این حمله پهپادی یک مصداق دیگر از ضعف سامانه پدافندی اسرائیل است.

این رسانه آمریکایی به هلاکت چهار نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۶۱ نظامی دیگر در حمله پهپادی چند روز پیش حزب الله لبنان به مقر تیپ گولانی در حیفا اشاره کرد و افزود: باوجود ترور «محمد سرور» مسئول یگان پهپای حزب الله لبنان در ماه سپتامبر، حملات پهپادی به اسرائیل افزایش یافته است.

وال‌استریت‌ژورنال به نقل از مقامات سابق و کنونی رژیم صهیونیستی نوشت: دستگاه های امنیتی اسرائیل در تلاش هستند تا سامانه‌های پدافندی را برای رهگیری پهپادهای حزب الله تقویت کنند اما هم اکنون برای رهگیری این پهپادها با مشکل مواجه هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز صبح انفجار پهپاد حزب الله در محل اقامت نتانیاهو را تایید و اعتراف کرد که پدافند هوایی ارتش اسرائیل نتوانسته است آن را رهگیری کند.

پس از هدف قرار گرفتن محل اقامت نتانیاهو توسط پهپاد حزب الله، آمبولانس های زیادی همراه با نیروهای پلیس در مجاورت خانه نتانیاهو مستقر شدند.

در همین حال شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد از سمت لبنان و پس از پیمودن فاصله ۷۰ کیلومتری بصورت مستقیم محل اقامت نتانیاهو را هدف قرار داد و دود ناشی از انفجار آن، از فاصله دور قابل مشاهده بود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه در دفتر نخست وریزی این رژیم اعلام کرد که در زمان اصابت این پهپاد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل و همسرش، در محل اقامتگاه خود در قیساریا حضور نداشتند.

این حمله پهپادی به اقامتگاه نتانیاهو موجی از شادی را در میان مردم لبنان و فلسطین ایجاد کرد.