زخمی شدن ۱۳ صهیونیست در حملات حزب الله/رسیدن پهپاد به خانه نتانیاهو و شکست امنیتی اسرائیل

تهران-ایرنا- حزب الله لبنان صبح امروز ضمن انجام حمله پهپادی علیه خانه نتانیاهو، حملات گسترده موشکی علیه شهر اشغالی حیفا انجام داد که در نتیجه آن ۱۳ صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، یک منبع نظامی صهیونیست در گفت وگو با رادیو ارتش این رژیم در این باره گفت: شکاف های امنیتی موجود که منجر به رسیدن پهپاد به خانه نتانیاهو در قیساریا شد را بررسی خواهیم کرد.

وی گفت: دستگاه های امنیتی رسیدن پهپاد به این منطقه را یک شکست امنیتی بسیار خطرناک می دانند.

در این راستا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز گزارش داد که در پی حمله پهپادی به منزل نتانیاهو، سطح آماده باش در تمام ساختمان های دولتی رژیم صهیونیستی بالا رفته است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری دیگر اعلام کرد که در حملات موشکی امروز حزب الله به حیفا و مناطق دیگر ۱۳ نفر زخمی شدند.

منابع صهیونیستی ساعاتی پیش گزارش دادند که در پی حمله موشکی از خاک لبنان، آژیرهای خطر در شهر اشغالی حیفا و خلیج آن و ۲۰ نقطه دیگر در شمال سرزمین های اشغالی به صدا درآمده است.

این منابع می گویند که در حمله موشکی به حیفا چندین ساختمان به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفته اند.

گفته می شود که در این حمله ده‌ها فروند موشک به سمت الجلیل غربی نیز شلیک شده است.

شبکه الشرق عربستان سعودی در خبری فوری از هدف قرارگرفتن منزل مسکونی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

این شبکه به نقل از منابع خود افزود: یک پهپاد انفجاری منزل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریا را هدف قرار داد.

الشرق به نقل از منابع خود افزود که این پهپاد انفجاری از سوی لبنان ارسال شده است.

در این پیوند، روزنامه یدیعوت آحارنوت گزارش داد که دفتر نتانیاهو از افشای مکان وی در زمان انفجار این پهپاد در قیساریا خودداری کرد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که سه پهپاد از خاک لبنان وارد مناطق اشغالی نهاریا، عکا و خلیج حیفا شدند و ارتش (رژیم) اسرائیل توانسته است که تنها یکی از آن ها را رهگیری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha