سنندج- ایرنا- سرپرست مرکز بزرگ اسلامی مریوان گفت: شهید یحیی سنوار نماد مبارزه، آرمان و رشادت ملت فلسطین بود و تا ابد زنده خواهد ماند.

ماموستا امجد محمودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عزم مردم مظلوم سرزمین فلسطین با خون شهیدان حماس روز به روز پررنگ‌ و راسختر می شود.

وی افزود: از دوران اشغال سرزمین مقدس فلسطین توسط رژیم خبیث اسرائیل تاکنون جبهه مقاومت حماس در مقابل این رژیم ایستاده و فرماندهان بزرگی را تربیت و برای آزادی قدس تلاش کرده و تا شهادت بر آن پیمان استوار بوده‌اند.

ماموستا محمودی با بیان اینکه شهید سنوار در میدان مبارزه، به شهادت رسید، اضافه کرد: از شیخ یاسین گرفته تا مهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه و یحیی سنوار که در خط مقدم مجاهدین حماس با آن رژیم کودک‌کش در کنار مجاهدان جنگیدند و به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

امام جمعه مسجد جامع قبای مریوان اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت همچون حزب‌الله، حماس و انصارالله در راه آزادی قدس شریف در پیکار هستند و مستشاران سپاه پاسداران در کنار هر جبهه با نثار جان خود ادامه دهنده راه شهیدان فلسطین به راه قدس هستند.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی مریوان بیان کرد: اینجانب ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه از کشورهای عربی درخواست قطع هرگونه رابطه با آن رژیم منحوس و کودک کش را دارم و امیدوارم که در راه آزادی قدس زمینه فراهم شود.